Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Witwiser Service Desk uygulamasını kullanarak destek talebi oluşturabilirsin.

Takip edilmesi gereken adımlar:

1. Yeni Kullanıcı Oluşturma


  • İlk defa destek talebi oluşturuyorsan Yeni Kullanıcı oluşturmalısın. Daha önce oluturduğun bir kullanıcın varsa 3. numaralı "Destek Kaydı Oluşturma" başlığına geçebilirsin.
  • Yukarıda "Yeni Kullanıcı" ifadesinin üzerinde yer alan linke tıklayarak ilgili ekrana geçebilirsin.

...

  • Mail içerisinden <Sign Up> butonu ile erişim sağladığınız form üzerinde “Full Name” ve “Password” alanlarını doldurarak <Save and Continue> butonu ile kayıt işlemini tamamlayabilirsiniz. 



2. Şifremi Unuttum


  • Kullanıcı daha önce oluşturulmuş ancak sistem şifresi unutulmuş ise Log in sayfasında "Forgot your password?” seçeneğine tıklanmalıdır.

...

Yeni şifrenin oluşturulması ve sisteme giriş yapılmasının ardından destek kaydı oluşturulması için "Destek Kaydı Oluştur" başlığında yer alan yönlendirmeler dikkate alınmalıdır.

3. Destek Kaydı Oluşturma


  • Bu linke tıklanarak daha önce oluşturulan kullanıcı ve şifre ile login olunmalıdır.
  • Search/arama alanına “Witwiser” yazılır. Ve ekranda beliren “Other questions.Witwiser Test Taker Support” başlığına tıklanır. 

...

Info

Destek taleplerini Service Desk Taleplerim altından takip edebilirisin. Destek taleplerin için mail ile bilgilendirme yapılmaktadır. 

Content by Label
showLabelsfalse
max25
spacesWITWISERTT
showSpacefalse
sortmodified
reversetrue
typepage
cqllabel = "nasıl-yaparım" and type = "page" and space = "WITWISERTT"
labelskb-how-to-article

...