...
- İlk defa destek talebi oluşturuyorsan Yeni Kullanıcı oluşturmalısın. Daha önce oluturduğun bir kullanıcın varsa 3. numaralı "Destek Kaydı Oluşturma" başlığına geçebilirsin.
- Yukarıda "Yeni Kullanıcı" ifadesinin üzerinde yer alan linke tıklayarak ilgili ekrana geçebilirsin.
- Ekranda yer alan “Email” alanına kişisel mail adresinizi yazarak <Sign Up> dendiğinde aşağıdaki gibi size ait girmiş olduğunuz kişisel mail adresinize bir mail iletildiği bilgisini alıyor olacaksınız.. Ekrandaki "E-posta" alanına kişisel e-posta adresinizi yazıp <Sign Up> butonuna tıkladığınızda, kişisel e-posta adresinize görseldeki gibi bir e-posta gönderildiği bilgisini alacaksınız.
- Kişisel mail gelen kutunuzu açarak Help Center tarafından gönderilen mail içerisinde yer alan içerisindeki <Sign Up> butonuna tıklayarak doğrulamasını yaptığınız mail adresi ile sisteme kayıt olabilirsiniz.
- Mail içerisinden <Sign Up> butonu ile erişim sağladığınız form üzerinde “Full Name” ve “Password” alanlarını doldurarak <Save and Continue> butonu ile kayıt işlemini tamamlayabilirsiniz.
2. Şifremi Unuttum
...
Şifremi Unuttum
...
- Kullanıcı daha önce oluşturulmuş ancak sistem şifresi unutulmuş ise Log in sayfasında “Forgot "Forgot your Passwordpassword?” seçeneğine tıklanmalıdır.
- Açılan sayfada şifre sıfırlaması yapılacak kullanıcı için kayıt esnasında girişi yapılmış email adresi girilerek kayıt sırasında girdiğiniz e-posta adresinizi girerek <Email me> butonuna tıklanmalıdırtıklayınız.
Bu işlemin ardından mail kutuğunuza düşen reset mailinde
- Gelen reset maili içerisinde yer alan <Reset my password>
...
- butonuna tıklayınız. Sistem sizi doğrudan şifre sıfırlaması yapılacak olan ekrana
...
- yönlendirecektir.
...
Yeni şifrenin oluşturulması ve sisteme giriş yapılmasının ardından destek kaydı oluşturulması için "Destek Kaydı Oluştur" başlığında yer alan yönlendirmeler dikkate alınmalıdır.
...
- “Description” alanına yaşadığınız sorunu detaylı bir şekilde yazmalısınız. Description alanına mail adresinizi ve telefon numaranızı da ayrıca yazmalısınız.
- Sorununuza Sorununuzun hızlı çözümü için sorununuza dair varsa ekran görseli / ekran kaydı hata görseli “Attachment” bölümünden bize iletebilirsiniz.
"Summary" ve “Description” alanlarına giriş yaptıktan sonra yazarak < Create> butonuna tıkladığınızda sorununuzu teknik ekibimize iletmiş olacaksınız.
Kayıt açtıktan sonra kısa bir süre sonra içerisinde teknik ekibimiz sorununuzu inceleyecektir. Bu sebeple sorununuzu net, detaylı ve açık olarak iletmeniz önemlidir.
Info |
---|
Destek taleplerini Service Desk Taleplerim altından takip edebilirisin. Destek taleplerin için mail ile bilgilendirme yapılmaktadır. |
...