Witwiser Service Desk uygulamasını kullanarak destek talebi oluşturabilirsin.
Takip edilmesi gereken adımlar:
1. Yeni Kullanıcı Oluşturma
- İlk defa destek talebi oluşturuyorsan Yeni Kullanıcı oluşturmalısın. Daha önce oluturduğun bir kullanıcın varsa 3. numaralı "Destek Kaydı Oluşturma" başlığına geçebilirsin.
- Yukarıda "Yeni Kullanıcı" ifadesinin üzerinde yer alan linke tıklayarak ilgili ekrana geçebilirsin.
- Ekranda yer alan “Email” alanına kişisel mail adresinizi yazarak <Sign Up> dendiğinde aşağıdaki gibi size ait girmiş olduğunuz kişisel mail adresinize bir mail iletildiği bilgisini alıyor olacaksınız..
- Kişisel mail kutunuzu açarak Help Center tarafından gönderilen mail içerisinde yer alan <Sign Up> butonuna tıklayarak doğrulamasını yaptığınız mail ile sisteme kayıt olabilirsiniz.
- Mail içerisinden <Sign Up> butonu ile erişim sağladığınız form üzerinde “Full Name” ve “Password” alanlarını doldurarak <Save and Continue> butonu ile kayıt işlemini tamamlayabilirsiniz.
2. Şifremi Unuttum
- Daha önce kullanıcı oluşturdun ve şifreni hatırlamıyorsan Şifremi Unuttum adımına mail adresini yazarak şifreni alabilirsin.
- Kullanıcı daha önce oluşturulmuş ancak sistem şifresi unutulmuş ise Log in sayfasında “Forgot your Password?” seçeneğine tıklanmalıdır.
- Açılan sayfada şifre sıfırlaması yapılacak kullanıcı için kayıt esnasında girişi yapılmış email adresi girilerek <Email me> butonuna tıklanmalıdır.
Bu işlemin ardından mail hesabınıza gelen bağlantı ile şifre sıfırlaması yapılarak sisteme giriş yapıp destek kaydı oluşturulabilir.
3. Destek Kaydı Oluşturma
- Bu linke tıklanarak daha önce oluşturulan kullanıcı ve şifre ile login olunmalıdır.
- Search/arama alanına “Witwiser” yazılır. Ve ekranda beliren “Other questions.Witwiser Test Taker Support” başlığına tıklanır.
- Other questions başlığı ile açılan aşağıdaki form üzerinde bulunan “Summary” alanına sorununuza dair konu başlığını girebilirsiniz.
- “Description” alanına yaşadığınız sorunu detaylı bir şekilde yazmalısınız. Description alanına mail adresinizi ve telefon numaranızı da ayrıca yazmalısınız.
- Sorununuza dair varsa ekran görseli / ekran kaydı “Attachment” bölümünden bize iletebilirsiniz.
"Summary" ve “Description” alanlarına giriş yaptıktan sonra yazarak < Create> butonuna tıkladığınızda sorununuzu teknik ekibimize iletmiş olacaksınız.
Kayıt açtıktan sonra kısa bir süre sonra teknik ekibimiz sorununuzu inceleyecektir. Bu sebeple sorununuzu net, detaylı ve açık olarak iletmeniz önemlidir.
Info |
---|
Destek taleplerini Service Desk Taleplerim altından takip edebilirisin. Destek taleplerin için mail ile bilgilendirme yapılmaktadır. |
Related articles
Content by Label |
---|
showLabels | false |
---|
max | 25 |
---|
spaces | WITWISERTT |
---|
showSpace | false |
---|
sort | modified |
---|
reverse | true |
---|
type | page |
---|
cql | label = "nasıl-yaparım" and type = "page" and space = "WITWISERTT" |
---|
labels | kb-how-to-article |
---|
|