You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 23 Next »

Witwiser Service Desk uygulamasını kullanarak destek talebi oluşturabilirsin.

Takip edilmesi gereken adımlar:

1. Yeni Kullanıcı Oluşturma


  • İlk defa destek talebi oluşturuyorsan Yeni Kullanıcı oluşturmalısın. Daha önce oluturduğun bir kullanıcın varsa 3. numaralı "Destek Kaydı Oluşturma" başlığına geçebilirsin.
  • Yukarıda "Yeni Kullanıcı" ifadesinin üzerinde yer alan linke tıklayarak ilgili ekrana geçebilirsin.

  • Ekrandaki "E-posta" alanına kişisel e-posta adresinizi yazıp <Sign Up> butonuna tıkladığınızda, kişisel e-posta adresinize görseldeki gibi bir e-posta gönderildiği bilgisini alacaksınız.

  • Kişisel mail kutunuzu açarak Help Center tarafından gönderilen mail içerisinde yer alan <Sign Up> butonuna tıklayarak doğrulamasını yaptığınız mail ile sisteme kayıt olabilirsiniz. 

  • Mail içerisinden <Sign Up> butonu ile erişim sağladığınız form üzerinde “Full Name” ve “Password” alanlarını doldurarak <Save and Continue> butonu ile kayıt işlemini tamamlayabilirsiniz. 



2. Şifremi Unuttum


  • Daha önce kullanıcı oluşturdun ve şifreni hatırlamıyorsan Şifremi Unuttum adımına mail adresini yazarak şifreni alabilirsin.
  • Kullanıcı daha önce oluşturulmuş ancak sistem şifresi unutulmuş ise Log in sayfasında “Forgot your Password?” seçeneğine tıklanmalıdır.

  • Açılan sayfada şifre sıfırlaması yapılacak kullanıcı için kayıt esnasında girişi yapılmış email adresi girilerek <Email me> butonuna tıklanmalıdır.


Bu işlemin ardından mail kutuğunuza düşen reset mailinde yer alan <Reset  my password> butonu ile şifre sıfırlaması yapılacak ekrana yönlendirilecektir. 

Yeni şifrenin oluşturulması ve sisteme giriş yapılmasının ardından destek kaydı oluşturulması için "Destek Kaydı Oluştur" başlığında yer alan yönlendirmeler dikkate alınmalıdır.

3. Destek Kaydı Oluşturma


  • Bu linke tıklanarak daha önce oluşturulan kullanıcı ve şifre ile login olunmalıdır.


  • Search/arama alanına “Witwiser” yazılır. Ve ekranda beliren “Other questions.Witwiser Test Taker Support” başlığına tıklanır. 



  • Other questions başlığı ile açılan aşağıdaki form üzerinde bulunan “Summary” alanına sorununuza dair konu başlığını girebilirsiniz.

  • “Description” alanına yaşadığınız sorunu detaylı bir şekilde yazmalısınız. Description alanına mail adresinizi ve telefon numaranızı da ayrıca yazmalısınız. 
  • Sorununuza dair varsa ekran görseli / ekran kaydı “Attachment” bölümünden bize iletebilirsiniz. 

"Summary" ve  “Description” alanlarına giriş yaptıktan sonra yazarak < Create> butonuna tıkladığınızda sorununuzu teknik ekibimize iletmiş olacaksınız. 

Kayıt açtıktan sonra kısa bir süre sonra teknik ekibimiz sorununuzu inceleyecektir. Bu sebeple sorununuzu net, detaylı ve açık olarak iletmeniz önemlidir. 


Destek taleplerini Service Desk Taleplerim altından takip edebilirisin. Destek taleplerin için mail ile bilgilendirme yapılmaktadır. 



  • No labels